WEDNESDAY


Nu är jag tillbaka till verkligheten och jag längtar redan tillbaka till Polen. Broder min och hans blivande fru försöker få mig och Jimmie att flytta dit och plugga. Skulle på riktigt inte ha några problem att dra då det inte är så mycket som håller mig kvar i Sverige dock så vill jag att Jimmie tar körkort innan detta ens kommer på tal och att jag läst upp mina betyg på distans. Idag var det väckning 06:15, fy fan vilken ångest jag hade när jag kollade på termometern som stod på minus 2 imorse. Det var bara att klä på sig varmt och kila iväg till Iza för nya naglar. Fixade mina nagöar för ca 2 veckor sedan men råkade dra av 2 stycken i Polen och en sprack igår då jag klämde fingret när jag packade resväskan. Vi passade på att göra om alla mina naglar och fylla å de, hade ändå redan tröttnat så nu är det svarta korta och clyssy naglar som gäller. Ni får se en bild i ett senare inlägg. PUSS
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback