AUTUMN SHOPPING- BLACK BOOTS


Om några veckor fyller jag år, 1 oktober för er som inte visste, och min man var ute i god tid efter en födelsedagspresent. Var inne på Zara här om dagen och provade ett par höststövlar som bara fanns kvar i storlek 36 & 41. Efter många om och men bestämde jag mig för att jag verkligen ville ha dessa. Då de var slutsålda i butik klickade min man hem de till mig. Så jag får en liten early birthday gift. Happy girl. Har 2 stycken sjukt snygga skinnjackor som kommer passa galant till dessa stövlar men även 2 höstkappor. Är verkligen helt såld för skorna och de var billiga också, 700kr.



Kommentarer
karolin

d e sjukt snygga men jag hittar de nte på zaras hemsida :( vill också ha:(((

2013-09-11 22:35:40
karolin

d e sjukt snygga men jag hittar de nte på zaras hemsida :( vill också ha:(((

2013-09-12 16:13:40

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback