BLACK AND ELEGANT


Här om dagen var jag i stan och köpte med mig en riktigt snyggt elegant linne från H&M, de flesta av Stockholms/ Sveriges befolkning äger ett sådant men kände att jag kör till ändå. Brukar oftast vara den som inte gillar att se likadan ut som andra brudar men detta linne var ju bara ett måste faktiskt. 299 gick det på och det var verkligen värt varje krona, till snygga höga skinn- eller jeansshorts på sommaren, höga svarta/vita jeans, höga gardinbyxor och slarvigt instoppat. Går bra att matcha med höga eller primeboots till shortsen eller ett par fina stilettklackar till gardinbyxorna. Till jeansen skulle jag nog ta ett par snygga somriga wedges, är inte ett så stort fan av sådana skor men är ute på jakt efter ett par med konjaksbruna skinnremmar och till det en konjaksbrun Michael Kors väska. Älskar att jag redan planerar sommar outfits precis när sommaren tagit slut, men det är så man skippar höst depressionen enligt mig. 





Kommentarer
Cathie | Equest Photography

Superfint!! Har ett liknande vitt! :) (som tyvärr fick en hel del rödvin på sig i helgen haha)

2013-09-19 10:16:45
URL: http://equestfoto.se/blog

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback