LIVET DELUXE


I fredags hade jag min lediga dag den här veckan och fy fan vad jag behövde den kan jag ju säga er. Drog iaf iväg på 2 h PW på morgonen, hem duscha och fixa sig. Drog in till stan för "lite" shopping. Känns som om bara pengarna rann iväg men köpte massa behövliga småsaker. Nya underkläder, smink och annat skit. Så 3 h spenderade jag på stan, mötte upp Menea och hennes lillasyster, tog en sallad på Langolo och fortsatte sedan shoppingen. På kvällen åkte jag och Menea till Kista och såg Snabba Cash: Livet Deluxe. Helt klar min favorit av de 3 snabba cash filmerna. Den får 4,7/5 i betyg tycker den var lite onödigt lång 15 min kortare skulle den kunna vara. Rekommenderar den starkt!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback