MÅNDAG


Känns som det är tisdag, tror jag försöker intala mig själv. I lördags när jag jobbade sa jag att det är fredag och i går dvs söndags intalade jag mig själv att det är måndag. Haha, i mina veckor finns det uppenbarligen inga helger, vilket stämmer ganska bra på mitt jobb schema i september. Men 3 veckor kvar till semester och även födelsedagsfirande. Med alla mina närmaste❤ blir nog middag och utgång, och ja jag kommer hålla mig till alkoholfritt. Magkatarren är inget att leka med. Dagen började helt förfärligt för min del idag,hade en brutal mardröm inatt som gjorde att jag var helt skärrad. När jag kom till jobbet så hade min kollega Sara skrivit en fin lapp och köpt 2 små mini mini muffins (hon vet att jag är på diet nu haha) och hela dagen har hon muntrat upp mig och försökt få mig på andra tankar. Jag hatar när en mardröm handlar om ens nära och kära och en själv. Klarar inte av sådant för 5 öre, blir nojig över att det ska hända också. Efter jobbet tog jag en promenad till Farsta centrum och mötte upp Menea. Brun och fin efter resan, åh så avis jag blir. Har knappt fått någon sol i sommar känns det som. Men det får bli en resa till värmen i vinter.



Kommentarer
Anonym

dom v ainte köpta utan bakade av illa mig å dessutom var det GI cuppisar så du kunde äta hur många du ville! just för att jag själv inte äter ngt annat
pöss påreh

2013-09-05 13:10:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback