MITT VASASTAN ❤


Idag efter jobbet åkte jag till min mamma och hälsade på, lite middag, lek med lillasyster och babbel med mamma. Länge sedan jag var där känns det som. När jag gick av tunnelbanan idag och kom upp från uppgången och möttes av den låga solen, vinden som alltid blåser upp ditt hår så du inte ser ett skit så fick jag den här sakna känslan. Jag och mamma flyttade dit när jag var 10, de viktigaste åren i mitt liv bodde jag här och fan vad jag älskade det. Skulle göra allt för att få en fin romantisk 2:a med en liten balkong på en innergård, högt till tak och nära till allt. Drömmer mig bort! Well, det är väl bara att jobba sig uppåt, där av beslutet av att börja plugga i höst. Äntligen är både jag och min kille, Jimmie, mogna nog att ta tag i våra usla gymnasiebetyg.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback