STORT TACK TILL ER ALLA LÄSARE


 
Klickade in igår på bloggen och såg att jag bara på någon timme fått 3 nya super trevliga och roliga kommentarer. Känns super kul att ni verkar gilla och uppskatta mitt nya sätt att blogga. Lite mer intrikting på mode, träning, kost, skönhet, outfits och lite spekulationsinlägg som vanligt kring vänner, kärlek etc. men det personliga skrivandet om mig avtar mer och mer. Självfallet har jag inga problem att berätta vad jag gjort på en helg eller så men vill faktiskt inte yttra mig så mycket längre. Dags att börja skilja på blogg och privatliv lite mer nu. Särskilt när läsarna här på bloggen utökas samt följarna på instagram. Riktigt kul att fler och fler börjar fasta för mig och min blogg och jag uppskattar alla era fina kommentarer. Skriv gärna lite mer vad ni tycker fattas här på bloggen och vad ni har för önskemål att göra gör, lovar självfallet inte att kan uppfylla allas krav men jag kommer göra så gott jag kan. Ha en fin måndag!
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback