TORSDAG


Hello fellas, torsdag idag och det innebär 5 dagar semester och en efterlängtad trip till Polen. Såg att bilden jag la upp igår väckte massvis med reaktioner, folk började bomba mig på facebookkommentera på instagram men även här på bloggen. Kul, men måste tyvärr göra er besvikna att jag bara är duktig på att blåsa upp magen när jag har fodralklänning på mig och se gravid ut då. Haha, men lite kul var det. Skulle faktiskt inte sitta så himla fel med en bebbe men än så länge säger ekonomin och vår lilla lägenhet ifrån. Talk to you later måstelägga in en extra växel nu för att inte missa flyget!
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer
Cassandra

Du får matcha in barn samtidigt som mig så vi kan prata bebisar tillsammans 😘

Svar: Haha ja skulle inte banga! ❤
Anja Dymkowska

2013-09-26 12:21:08

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback