ATRIUM PROMENADA


Idag har jag mått bättre, mer kraft i kroppen men vistandet tar kol på mig, juste jag röker ju inte längre typ heller. Läkaren förbjöd mig, man kanske ska passa på och sluta? 

Gjorde iaf ett försök imorse på en långpromenad, det gick inte alls. Hostade som f*n och vart helt yr. Vände hem efter kanske 10 minuter. Samlade dock lite kraft och åkte iväg till Promenada, ett shopping centrum här i Warszawa, köpte lite smått och gott. En blus, nya ballerina, 2 st Pandora smycken att trä på mitt armband, påskpresenter till lilla Lena och namnsdagspresent till min moster som ska firas ikväll. Ska hoppa in i duschen och fixa mig nu.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback