EN FANTASTISK FREDAG


Imorse när jag vaknade kände jag mig fortfarande lite krasslig men det var bara att bita ihop och dra sig till min tandläkare. Till och med hon påpekade att hon aldrig sett någon så glad och exalterad över att få komma till henne. 
Livs förändring som jag längtat efter så länge, hur skulle jag inte kunna vara exalterad? Vi provade ut färg, gjorde avtryck på mina tänder, kollade allmänt om mina tänder mår bra (inga hål, yes!) osv. På tisdag ska jag tillbaka och bleka 2 omgångar igen. Sedan måste jag vänta 12-14 dagar och där efter kan vi sätta på mina fasader och fixa allt i käften. Haha.

Efter tandläkaren strosade jag runt på stan. Shoppade lite, hej då massa pengar. Får visa er i ett annat inlägg vad jag köpt. Tog en kaffe för mig själv och en brownie med glass i solen i Kungsträdgården. Mötte sedan upp mamma och åkte hem för sushi middag med henne och lillasyster. Dags att sussa. Jobb imorgon. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback