LÖRDAG & SÖNDAG


Som jag sa tidigare så har jag haft fullt upp hela helgen. Minns knappt vad jag gjort och alla veckodagar känns helt grötiga. Lördagen jobbade jag från 09-16. Drog sedan in mot stan, shoppade lite, tog en kaffe i solen och mötte sedan upp J, vart en middags och biodate. Igår (söndag) hade jag sovmorgon så började vid 10 och slutade 16:30. Drog till gymmet med Jossan och vi körde ett stenhårt gympass. Ben, rumpa, mage, cardio. Död, hade så fruktansvärt skakiga ben igår, kommer ha dödsont imorgon men det är bra. Då vet jag att det tar, men fy vilken smärta jag hade sist fick ju även muskelhinnes inflamation i ljumsken.

Bjuder på en bild igår från gymmet. Jossan sa åt mig att köra plankan 8 gånger 20 sekunder när vi redan kört stenhårt benpass och mage. La mig ner och sov lite istället. Haha, hon är en sk. träningshitler.
 
Efter gymmet åkte jag hem och food preppae, kokade passa potatis, råris och 2 plåtar lax. 12 matlådor är förberedda. Ikväll ska jag laga lite kyckling med wook grönskaer så man har två alternativ att välja mellan. Kan bli tjatigt med lax 6 måltider på rad.
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback