RYGG, RUMPA & CARDIO



Medan min familj åkte in till stan till kyrkan så passade jag på att ta hand om min beach 2014 kropp. Haha. Körde ett döbra ryggpass, massa squats. Sumo/vanliga. Och sedan joggade jag i 20 min och powerwalkade 10. Är så sämst på att jogga. Noll flås. Funderar på att köra ett zumbapass på tv'n hemma imorgon men även pw på morgonen på tom mage. Efter cardio la jag mig på vattenmassage sängen i 15 mib och körde ett helkroppsprogram.


Vet att det blir ganska tjatigt om träning här på bloggen men det är typ det ända jag gör och fokuserar på just nu. Jobb, träning, kost och mitt välmående. ❤️ 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback