SORE MUSCLES


Ja, jag måste få gnälla lite. AJ AJ AJ! Kan inte röra mig, kunde knappt sova inatt. Herre min jävlar vad ont jag har i min röv och ben, bröstet börjar nu också verka, antar att tricepsen hakar på snart där med. Igår körde jag och Josefin ett maxat triceps och bröst pass och sedan lite cardio efter det. Är helt ömm i kroppen, men idag blir det inget gym utan bara situps hemma, 20 raka, 10 snea åt varsitt håll och 10 raka igen. Lite snabb men effektiv träning. Nu ska jag trycka i mig lite frukost här på jobbet.

Tänkte även passa på att skryta lite, det är inte värsta grejen för er kanske men idag är jag på jobbet utan ett enda gram smink. Har inte ens bb-cream i ansiktet och ingen ögonbrynspenna, har dock färgat brynen och fransarna. Jag är ju tyvärr en sådan person som inte kan vara helt utan smink, har isf bb-cream och lite solpuder när jag ska vara "oskinkad". Well, dags för frukost nu. Ha en bra dag!
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback