TIME TO HIRE A CLEANING LADY


Som ni kanske förstår på rubriken så är jag slut. Helt död i varenda lilla muskel i kroppen, inte nog med världens träningsvärk i ryggen så har jag lyft och härjat runt i lägenheten i 7 h. Varje lilla kvadrat centimeter i lägenheten är ren och putsad. Alla hyllor, köksluckor/lådor, garderober, kaklet i badrummet,  under sängen, i förvaringsboxarna osv. Kändes som om skiten aldrig tog slut, sist men inte minst så bytte jag även lakan och sorterade tvätt. Imorgon ska det samlas ännu mer wifey poäng. Tvättstuga och foodprepp. God natt på er. 

Så här såg det ut när jag rensade under sängen, sorterade alla sommarkläder och skor. Haha. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback