VAD VORE JAG UTAN DINA ANDETAG


Då sitter jag på flygbussen från Centralen på väg mot Arlanda. Tänker på hur fantastiska syskon jag har, vet faktiskt inte hur det kommer sig men jag skulle aldrig klara mig utan de. När har sådana dagar som denna att jag känner mig svag och ensam så tänker jag på de. Min storebror som tar emot varje tår jag fäller på sin axel, mina 3 små babisar som stöttar storasyster. Håller mig i handen, säger att de älskar mig och att jag är vacker. Det är sånt som ger mig styrka. Utan de skulle jag inte klara mig. Skulle så himla gärna vela att min bror skulle bo här i Sverige, allt skulle bli så mycket lättare. Skulle behöva en stor jävla kram just nu.

Nej nu börjar vi rulla in mot Arlanda, trevligt att få rensa sina tankar lite. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback