DET EKAR LITE VÄL MYCKET HÄR


Med rubriken syftar jag på att mitt inlägg jag publicerade igår om träning har självklart copy paste:ats och klistrats in på flertal bloggar. Ja ja det ekar lite väl mycket. 

Vad gör ni då readers? Semester fortfarande eller sitter ni på jobbet och krigar/ tillbaka i skolbänken? 
Själv sitter jag på jobbet och längtar tills min lunch rast. Ska ut och sola i 45 min och hoppas på lite färg. Är så fruktansvärt blek, men jag har en super fin lägenhet så ångrar inte en sekund att jag stått där dag in dag ut och fixat och trixat. 





Kommentarer
Malin

Haha asså vem är du att snacka om "copy paste:ats och klistrats in på flertal bloggar. Ja ja det ekar lite väl mycket. " Du gör ju själv det ;)

Svar: Tråkigt att du tror som mig, men varmt välkommen till min blogg. Du verkar ju ändå vara här och läsa. HAHA
Anja Dymkowska

2014-08-05 19:18:43

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback