LAZY SUNDAY?


Söndagar är en av mina favorit dagar i veckan, haha finns nog inte så många att välja på men söndag och fredag är det för min del. Varför jag älskar söndagar är ju bara för att mysfaktorn är på topp då. Det är dagen jag alltid tillåter mig själv att dega i sängen/soffan. Det är dagen jag målar naglar, gör hårinpackningar etc. Jag fokuserar helt enkelt på mitt välmående. Brukar ju självklart fixa saker hemma som idag, storstäda, tvätta, storhandla och packat upp 2 flyttkartonger. Strax ska jag fixa mina fötter och äta, kom precis på att jag inte ätit idag förutom en macka när jag kom hem inatt från krogen, igår hade jag också glömt att äta. Fick i mig ett wienerbröd när pappa och familjen kom på fika, samt lite vattenmelon på förfesten hemma hos Stella. Det här med kost är inte min grej som ni kanske märker. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback