EN CHAILATTE PÅ STAN


Här om dagen var jag så extremt sugen på att bara vandra i stan bland all julbelysning, kolla när folk åker skridskor i Kungsträdgården i min stora pälsjacka och en kopp varm chailatte i handen. Gatorna var helt tomma när vi strosade runt på stan en vardagskväll. 
Ja juste vi, ni tror väl inte att jag går runt själv överallt? Haha. Så då var det avklarat. Skulle egentligen åkt skridskor och gått på julmarknad nu i helgen men jag har skadat ryggen så till och med gå biten är svår. Blir nig bara adventsfika hemma. Ska faktiskt ställa mig och göra nyttiga havre/chokladbollar. Ska jag slänga upp receptet här sen? Tycker inte att man alltid måste trycka i sig lussekatter och pepparkakor under advent. Kommer krylla av sån a godheter vart man en går iaf så varför inte köra på RAW bollar denna advent. 








Kommentarer
caroline

SÅÅ mysigt!!

2014-12-06 17:50:22
URL: http://carrostyle.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback