LEDIGA TORSDAG


Idag ska jag ha en ta hand om mig själv dag fram till kl 16. Ska ifs städa lägenheten och tvätta lakan och handdukar med det tillhör ta hand om mig själv kategorin enligt mig, mår ju bra om det är fint och städat hemma. 

Ikväll kommer mamma och lillskiten på besök vi ska ha en "lilla julafton" som vi alltid brukar ha om vi inte firar jul tillsammans. I år ska mamma resa bort och jag jobbar hela julen så kommer bara vara en kortis hos pappa då farmor och farfar också kommer från Polen. Annars är det övertid som gäller och en bra jävla lön i januari. Ska starta det nya året med ett ganska stort köp, där av massa övertid. Om det stora köpet får ni reda på när det är mer aktuellt. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback