MONDAY


Vaknade imorse väldigt tidigt av mig själv och insåg snabbt att det är något fel på ögonen. Inte det att jag ser suddigt utan linser men de var klibbiga och helt grumlig syn. Jahapp, ögoninflammation hette det ja. Åkte in till läkaren till kl 9 och köpte mig sedan en chailatte och tog en långsam promenad i solen hem. Halvblind eller ej så måste jag säga att Stockholm är en så fantastiskt fin stad. Sommar, som vår, höst eller vinter. Bara solen är med i bilden älskar jag att bo här och fota massa. 

Btw skön outfit man hade, uggs, mjukisar, pyjamas linne, stor päls, min LV Artsy väska och mössa med en fet rosett. Haha kände mig som Carrie i SATC när hon springer till Miranda mitt i natten på ny år. Det enda som fattades var klackarna.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback