ZARA HOME


Klädesmässigt kan man säga att 70% av mina kläder kommer från Zara. Sen jag upptäckte Zara Home i Warszawa, ca 4-5 år sedan skapade jag ett nytt beroende och tacka fan att butiken öppnade (förra året?) i Stockholm. Sverige är alltid lite efter men bättre sent än aldrig. Var iaf inne där i helgen och fyndade på mellandagsrean. Köpte 2 st badlakan, 2 st handdukar och 2 st ansiktshandukar. Skulle kostat ca 1050kr betalade 50%. Så värt! Var på jakt efter dessa länge men kände helt ärligt talat inte att de var värda tusen kronor. Passade även fylla på min favorit doft här hemma, home fragrance dark amber. Luktar väldigt lyxigt och lite manligt på något vis. Är en sådan tjej som älskar herr parfym så denna är lite av en drog för mig. 








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback