A LITTLE PARTY NEVER KILLED NOBODY















Kommentarer
Sara

Vad fin du är på bilderna Anja, reagerar verkligen över att du ser frisk och välmående ut :) Har följt din blogg länge och du är verkligen en inspiration för ett hälsosammare liv! Kan du inte visa lite för- och efterbilder på dina framsteg? Hur lång tid har det tagit för dig, med fullt fokus, att få en sådan fin kropp som du har nu? Keep workin' girl!

Svar: Hej! Måste börja med att tacka dig för din fina kommentar. Det är så ytterst sällan man får en positiv kommentar här på bloggen så vart verkligen helt varm i kroppen när jag läste din.
Jag är nog tyvärr inte psykiskt redo att visa före bilder, och då hade jag tagit de efter jag tappat ca 10 kg redan. Jag slutade med att dricka alkohol och gå ut, jag ville ha en stabil och bra vardag. när jag åstadkommit det då började jag gå ut nykter, jag har blivit så självsäker att jag inte behöver ha alkohol för att ha kul plus att jag gärna tar bilen till stan istället för att sitta med massa fulla människor på tunnelbanan hem. Jag började förändra min livstil 2012 hösten, men föll tillbaka i gamla vanor. I maj 2013 beslutade jag mig för att göra det en gång för alla. Så som jag sa tidigare jag slutade dricka och började få in mer vardagsmotion i mitt liv men även gymma och äta mycket bättre. 4 gånger om dagen, med regelbundna mellanrum. Jag är ännu inte nöjd med min kropp för 5 öre men jag är på god väg, helt rätt riktigtning och det bästa är när du får just höra det från andra att de ser skillnad. Jag ser ju bara på kläderna att de sitter löst och pösigt.

Kram :)
Anja Dymkowska

2014-01-26 14:08:13
Michaela

Hej!
Har läst ett tag att du kämpat med kost och träning och man kan verkligen se att det givit resultat! Så grymt jobbat!! du är Supervacker!

Svar: Tack så hemskt mycket för din kommentar, dessa ord värmer verkligen! KRAM
Anja Dymkowska

2014-01-26 18:37:18

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback