HALSFLUSS


Den senaste veckan har jag känt mig ganska tjock i halsen men har ätit massa vitaminer och lite halstabletter så trodde det var på väg att lösa sig. Imorse när jag vaknade såg jag att min högra halsmandel var riktigt svullen men hade ingen beläggning på den som man brukar ha vid halsfluss så tuggade lite chili och ingefära och gurglade halsen med wisky om hopp att det skulle gå över, vilket det gjorde för stunden. Vart bara sämre och sämre på jobbet och nu ligger jag med 39,7 graders feber i sängen och hostar upp var som ligger som beläggning på halsmandlarna. Kul. Har bokat läkartid för morgondagen kl 08:30 så jag får mitt penicillin utskrivet. Förhoppningvis så smittar jag inte så jag kan jobba i helgen som planerat. 

PUSS 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback