LÅNGHELG!


Så fruktansvärt skönt med långhelg särskilt när det har varit väldigt mycket på senaste i mitt liv, tacka faan att jag har så underbara vänner som stöttar mig och finns här för mig. Om 2 dagar avslutar jag min penicillinkur och då är jag tillbaka på gymmet. Lite förändring har märkts av vänner och jag märker att byxor börjar bli pösiga lite här och där. Vikten står still trots min oregelbundna kost och ingen träning. Vardagsmotionen är ju på noll också eftersom jag åker bil till jobbet så jag får mig inte ens en promenad till bussen eller tunnelbanan längre. 

Igår var jag ledig så jag och J myste tills han drog till jobbet vid 16, vi städade lite hemma, åt en brunch tillsammans och umgicks helt enkelt. Efter det agerade jag frisör som vanligt, kortade mer håret med 3-4 cm och klippte även till luggen, färgade utväxten mörk och la en kopparröd toning. Voilà, en ginger ombre. Åkte sedan hem till Natta där Tess, hon och Jarred satt och förade. Drog in till stan för lite härjo och Robins födelsedagsfirande. Laterrrr! 





Kommentarer
Anonym

så fin i håret! kan inte du visa hur du får håret så "böljande"?

Svar: Hej! Hur menar du med böljande? 😊
Anja Dymkowska

2014-01-19 20:32:36
Anonym

Det är super fint! Menar såsom på bilden, ser nästan fönat ut? Kan inte du visa hur du gör håret så som på bilden? :)

Svar: Det är fönat med borste, men självklart ska jag be killen nästa gång jag fiffar det när han är hemma att filma mig :)
Anja Dymkowska

2014-01-30 09:15:26

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback