MONDAY


Nu ger jag upp. Har skrivit 3 gånger om mitt nyårsfirande men inlägget raderas eller vägrar att publiceras. Ni får lite bilder i ett separat inlägg helt enkelt.  

Eftersom det var röd dag idag så passade jag på att jobba i lördags då jag ändå hade 2 dagar ledigt förra veckan, nyårsafton och nyårsdagen. 

Idag spenderade jag min dag med Tess. Vi åkte till Vällingby ett tag, jag köpte lite nytt. Strumpor, en super söt blus, schampo, nagellack, torrschampo etc. Lite smått och gott helt enkelt. Efter det åkte jag och Tess hem och hade onepice kväll, jag food preppade inför veckan och så åt vi god middag tillsammans. Hjälptes åt att städa hemma hos Tess och så gjorde jag mani och pedi på henne lite snabbt. Glodde på dumma mig 2 och även paradise hotel. Bra måndag rent ut sagt.

 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback