Söndag


Vad fan hände? Jag som ALDRIG dricker, jag som alltid får magkatarr har härjat både fredag och lördag. Konstigt det där. Well i fredags så var jag och fixade mina naglar, Johanna kom och mötte mig där och även Marc, vi åkte sedan hem till Menea och förare lite. 2 vänner till Menea hakade på och så skjutsade Marciboy oss till Hotellet. Några shorts och drinkar senare rörde jag och Menea oss vidare. Hamnade på Magenta fyllt av massa små kids, nej där fick kvällen ta slut. Träffade även på en barndomsvän till mig, kul! 

Igår var jag på date med min man i Kista, vi käkade middag, kollade på lite kläder, shoppade lite, han passade på att klippa sig på Hair Cut och sedan gick vi på bio och såg filmen The Wolf Of Wall Street. 3,5/5 får den i betyg, överhypad som fan men den fick mig dock att bli taggad på att gå till jobbet på måndag och sälja. 
Efter bion kom Marc och plockade upp mig, vi åkte in till stan och hämtade upp Menea och Ravin drog till gamla Undici och sedan vidare till Pure. Där gick det utför som vanligt. Välkommen söndag och huvudvärk. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback