EFTER REGN KOMMER SOLSKEN


Som jag har klagat på vädret. Haha. Igår kväll la jag mig med tanken att det måste åtminstone bli lite sol så det inte känns som höst. Japp då vaknade man av att solen sken rakt upp i ansiktet på mig. Älskar att vakna så. Är helt happy nu. Gick ut på en PW, åt frukost, städade badrummet och åkte till min lägenhet för att fixa lite där. Om 2 dagar är den klar och ni anar inte hur mycket jag har längtat. Så bara jag kommer hem från landet så blir det städning 3 dagar på rad säkert. Byggdamm är inget att leka med. Efter all städning blir det dags för att montera upp möbler, garderober etc som jag köpt, hämta mina gamla möbler från Jimmie och köra de till Essingen. Packa kartonger och packa upp och någonstans där vid flytten av sängen från Jimmie och uppackningen av alla flyttkartonger så kommer jag att flytta in officiellt. Från och med igår är jag redan skriven där. Ni anar inte lyckan i min kropp. 


Bjuder på en bild jag tog precis när jag vaknat. Härlig känsla det där när man tittar ut genom fönstret och ser molnfri himmel och sol. 




Kommentarer
Bensy

Hej! Gillar verkligen alla fina bilder du lägger upp på bloggen. Speciellt inspirationsbilderna, men det är synd att man inte kan spara bilderna själv. Älskar att spara fina bilder i "inspirationsmappar" på min dator. Men i alla fall.. gillar din blogg! Kram! :)

2014-07-03 15:05:07

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback