HACKAD BLOGG?


Vet inte om ni märkte igår att min blogg vart raderad och nerstängd. Misstänkte direkt att någon hackat den då det hänt flertal gånger tidigare, men denna gång var någon mer kreativ än så. 2-3 personer har kopierat mina inlägg/kollage osv som jag publicerat på min blogg, lagt in de på sin egna blogg i efterhand men ersatt ett gammalt inlägg så det ser ut som om jag skulle ha snott inlägget/bilden och där efter anmält mig till blogg.se och polisen för copyright brott. Ah som ni ser så är bloggen tillbaka efter x antal mail med blogg.se. Sedan hade ju även en tjej anmält mig för att jag snott hennes inlägg när det finns större bloggar som tex. Kissies som nyttjat hennes texter/bilder och hon har struntat i att anmäla. Tur att jag alltid hänvisar till källa vilket Alexandra struntar i.
 
PUSS HEJ!
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback