LÅNGT KVITTO=TOM PLÅNBOK


Känns som att varje gång jag skriver här på bloggen bet jag om ursäkt för dålig update. Varför gör jag det? Haha min bligg är ju min dagbok och jag bestämmer hur ofta jag vill skriva här. Ni läsare kom ju bara på köpet. Haha. Nej nu kommer många av er missuppfatta mig. Jag älskar mina följare och det är hur kul som helst att inspirera folk på många olika sätt. 

2 dagar sedan var jag på IKEA för 7:de (rätta mig om jag har fel) gången. Kvittot vart dölångt och 13 tusen kr fattigare vart jag. Börjar vänja mig vid att känna mig helt pank. Idag är ju en gamla aångestfylld dag för min del, första dagen på jobbet efter min semester, som inte ens kändes som en semester. Well. 1 månad kvar till Barcelona med mina brudar! Håll ut Anja, håll ut! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback