HOME INSPIRATION


 
 Hello followers, ni får verkligen ursäkta mitt dåliga bloggande för tillfället. Men det är väldigt mycket som händer just nu. Lägenheten ska fixas, jag jobbar heeeeela tiden, har även varit sjukskriven pga att jag känns mit lite instabil i huvudet och verkligen mått dåligt psykiskt men nu börjar allt falla på plats.

Golvet till lägenheten har jag hittat, tapeterna och soffa är också avklarat. Nu har jag ett stort problem kvar, är verkligen i stort behov av en snygg zebramatta i koskinn. Har hittat någon sisådär snygg för ca 5000kr. Om jag ska spendera så mycket pengar så måste jag vara helt nöjd med köpet. På bilden nedan kan ni se ett typiskt Anja hem och mattan jag lagt upp är exakt en sådan jag är ute efter. ni får jätte gärna hojta till om ni vet vart man kan få tag på en sådan för en bra peng.

 Jag har faktiskt också valt mörka golv till min lägenhet då jag vill att de ska se lite mer stilrent ut, dessa på bilden nedan är ju kolsvarata jag har valt mörkbruna, riktigt snyggt. Och så bara massa fina ljusa färger överalltannars i lägeheten, tror det kommer bli riktigt fint. Det postitiva är ju att jag bor uppe på ett berg, längst upp i huset. Sol all day long. Jag kommer hålla mig till ganska mycket basic färger, vitt, creme, beige och  guld och silver detaljer lite här och där.

 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Finns zebra mattor på zara home! :)

2014-06-09 15:10:52

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback