SÖNDAG


Hade en helt fantastisk dag idag. Steg upp strax efter 8, gick ut på en morgon PW, fixade lite här hemma, tvättade håret och la i en ginger toning. Måste säga att jag vart väldigt nöjd. Som vanligt när jag själv trixar med mitt hår. :) Efter det drog jag in till stan och mötte upp mamma, vi tog en lunch i Kungsträdgården och strosade runt ett tag på stan. Kollade lite på kläder men vart ingen shopping för min del. 

Vid 4 tiden drog jag till min tandläkare och fixade tand nummer tre. Nu är det bara en tand kvar och ni anar inte hur mycket jag längtar. Börjar redan nu känna mig ganska bekväm med mitt leende men snart är det perfekt till100%.  









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback