TRÄNA TRÄNA TRÄNA


Startade självfallet denna morgon med träning på fastande mage. För er som undrar varför så förbränner du direkt det fett som sitter på kroppen men det håller även igång kroppens förbränning på högvarv hela dagen. 30 min på fastande mage är ett måste om man vill se snabba resultat. Jag körde lite intervallträning och utfall i backe på g hemmåt. 400kcal brända. Höll sedan på att foodpreppa hemma, storstäda och tvätta, vart även ett ganska lätt rygg och biceps pass på gymmet men alltid något. Efter det åkte jag hem och käkade middag, nyttiga enchiladas. Wow så goda de vart! Köpte naturgodis och fick sedan lite smått ångest över att jag tröck i mig det, då åkte träningskläderna på igen vid 22 och så vart det en kort promenad på 2,7 km. 170 kcal brända. Kändes riktigt skönt att ta tag i min träning idag. Och det är absolut inte fel att äta godis eller unna sig en någon god maträtt men då är det bara att ta tag i "problemet" senare. Ut och gå/löp eller kör ett extra pass på gymmet, ni fattar poängen. Bränn bara skiten så du fortfarande ligger på minus. Nu måste jag sussa, väckning vid 8 och 45 min PW. God natt! 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback