STORHANDLA


Igår efter jobbet åkte jag direkt till City Gross & ÖB i Bromma. 2,5 h, 3000kr fattigare. Men har handlat in massa nyttigheter inför min deff som startar 1 april. Då blir det bara nyttig mat, 5 mål om dagen men små portioner. Ingen alkohol, inget godis eller annat snask och noll läsk, kommer även eliminera nästan alla kolhydrater. Gröten till frukost kommer jag fortfarande käka och 1 dl råris eller 1 liten potatis till lunch. Annars är det lax, pangafile, torsk, tonfisk, kyckling i alla dess former och nötkött då och då som gäller. Mitt mål är att tappa 6-7 kg till sommaren. Och håller jag mig till kosten så kommer det gå riktigt bra. 3 gånger i veckan är det träning, varav 2 av de gym och cardio och sista dagen är det frivilligt. Kan vara ett pass eller så. 

Nu vet ni iaf varför jag inte haft tid att blogga. Var tvungen att packa upp, portionera och frysa in mat men även gå upp till bästa Tess med tårta och sjunga. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback