TIME TO MOVE ON.


Det har snart gått två månader sen jag kände att halva jag bara försvann. Det har snart gått två månader utan ett ord eller en blick. Du raderade mig helt från ditt liv, vilket du sa att du skulle göra. Men jag hoppades på att allt skulle vända och bli som vanligt.

Jag har trott att jag inte klarar mig utan dig men det måste gå. Jag har gett upp. 

Det som sårar mig mest är att jag verkligen känner mig tom och inte alls mår bra utan den här människan vid min sida. Du fick mig att känna mig trygg, uppskattad, säker i mig själv som person, älskad men först och främst lycklig. Du var min allra bästa vän. 
Du verkar dock helt oberörd. 
Jag vart lovad en sak du inte höll: "Jag kommer alltid finnas här för dig dag som natt, jag kommer alltid backa dig oavsett vad du gör. För du är min vän Anja." Dessa ord var mitt enda hopp när hela min värld hade rasat samman. 
Istället för att prata med mig om vad du känt eller hänt så klippte du. Du lämnade mig när du lovade att du ALLTID skulle finnas där. Du bara försvann och vände ryggen mot mig, smutskastade mig och försökte vända så mycket människor som möjligt mot mig. Och om du skulle känt mig så bra jag trodde du gjorde så skulle du aldrig ha gått din väg bara så där.

Jag har nu insett att det kommer aldrig lösa sig, jag var inte lika viktig för dig som du för mig. Jag vill bara att du ska veta att jag är hemskt ledsen över det som hänt. 

Nu går jag vidare. JAG MÅSTE GÅ VIDARE.





Kommentarer
Fredrik

Du är stark Anja! FInns här för dig snutte! <3

2014-03-31 13:47:00
URL: http://www.finest.se/fredrikbjorn
Ann

<3 jag hoppas att du kommer må bra för du är en otroligt fin människa, som jag tyvärr inte insåg fören nu, men det förklarade jag ju lite när vi pratade. jag vet att du inte har det lätt, och jag kan bara gissa hur du har det då jag och M också haft det svårt senaste tide och jag flyttat till mina föräldrar 2ggr senaste månaden. vill bara säga att det finns bra människor också, och det är okej att känna sig sviken och sårad. kom bara ihåg ditt eget värde och försök ta hand om dig själv!

Svar: TACK FINA DU <3
Anja Dymkowska

2014-04-01 13:38:40
URL: http://lovewithann.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback