TORSDAG


Tiden går snabbare än man anar. Idag är det redan torsdag (eller ska jag skriva fredag om 30 min). I tisdags stod jag och en kollega ute på en cigg och hade en disskution om att man alltid ska se fram emot torsdagar. För efter torsdag kommer? FREDAG! Så himla bra. Imorgon blir det kvällshäng med min flickvän (även kallad fru av vissa, flickvän passar mig bättre). Vi ska färga min utväxt, göra blonda slingor i topparna på Tess och sedan lägga en jordgubbsblond toning över det hela och klippa. Färga fransar och bryn och äta tacos. 

Det har gått 1 månad nu sen jag skrev kontraktet på min lägenhet. 2 månader och 8 dagar kvar tills jag flyttar in. KAN TIDEN GÅ ÄNNU SNABBARE TACK! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback