1200 KCAL



Vart ganska genomsvettig som ni ser på bilden ovan. Gick på löpbandet lutning 8 och hastighet 7,2 i 1 h. Svetten rann och tusen kalorier brändes. Avslutade de sista 200 kalorierna på crosstrainern. Fy vad jag flåsade när jag var klar. Med flit drog jag på mig mycket mer kläder än vad jag brukar träna i. Sport-bh, träningslinne, träningströja (långärmad) och sist mer inte minst tjocka hoodien från MM Sports. Ryggen var helt blöt och ansiktet rött som en tomat. Men jag hade en så jävla bra känsla i kroppen när jag var klar. Ska gå av tunnelbanan när som och jag tänkte skippa bussen, blir en 20 minuters promenad hem också. 

Nästa vecka ska jag väga och mäta mig. Hoppas på en liten förändring iaf, är medveten att min vecka i Polen resulterade med viktökning tror jag. Tränade och åt dålig mat och väldigt oregelbundet vilket jag tror pajade allt jag åstadkom innan den resan. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback