BROWNIEBOMB? NEJ KALORIBOMB!


Igår var det min unnadag, eftersom Steve Angello skulle spela i Kungsträdgården så var det en rökar dag. 10 dagar utan cigg och jag rökte 4 stycken Camel Activate light. För en ute kväll väldigt lite och det är inte alls jobbigt idag att inte sitta och röka på rasten på jobbet, trots en kall cola light och sol. 

Igår unnade jag mig även en browniebomb från American Cookies, köpt inne i Galerian. Jag åt upp glassen på toppen och det första lagtet choklad, vilket är brownie glasyr. Fy vad mäktigt men gott var det. Under det lagret är det någon slags cheescakemousse med choklad bitar i och brownie kakan under det. Skulle gärna vela ha denna kaloribomb i en liten mini kopp. För att äta mer än två lager går inte. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback