TORSDAG



Där ser ni min senaste snap, skickade den 5 min sen och vi har kommit så långt som den vita skåpbilen. Ah ni fattar. Man går snabbare. Det räckte inte med att det regnar, att jag försov mig och att bussen va 20 min sen. Har redan missat mitt tåg och vi är inte ens halvvägs till Sundbyberg. 

Nej klaga ska vi inte göra mer. 1 dygn och 9 h som rökfri, kunde inte kännas bättre. Och särskilt att jag gör det när jag har väldigt strikt och schemalagd kost gör det lättare för mig att inte gå pga att man små äter pga röksug och att socker sug ökar. Jag ska sluta röka, träna, deffa, gå ner i vikt och må ännu bättre än vad jag redan gör. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback