TAKE ME BACK


Riktigt trist väder här hemma. Skulle egentligen befinna mig i Grekland, Santorini för att vara mer exakt, just nu men semestern vart ej beviljad. Jahapp, då vart det ingen sol och bad semester för min del innan jag flyttar. 

Har fått lite smått panik hur jag ska ha råd med att köpa alla mina önskade saker till lägenheten. Lampor, vaser, zebraskinns matta, tavlor osv. Jag vill ju att det ska vara fint och klart när jag flyttar in. Well, jag får väl nöja mig med att i slutet av sommaren kommer alla sådana saker finnas på plats. 

Bilden har kanske inte så jätte mycket med inlägget att göra, men igår hade jag en förfärlig dag och jag vill så himla gärna åka tillbaka till Warszawa. Sådana dagar som igår, då behöver jag min bror. ❤️





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback