ADVENTSPYSSEL - GÖR DINA EGNA ADVENTSLJUS


I år kände jag för att vara lite kreativ, köpte 4 st vaniljdoftande blockljus på IKEA, minns tyvärr inte priset. Till de har jag beställt hem ett fat i mässing från HM Home och så köpte jag 2 st pennor inne på Panduro, som är just till för att måla på ljus. Tog en penna med färgen gold metallic och en som hette gold glitter. Så igår kväll satt jag och pysslade med detta, målade siffror, lät de små torka 1 h och gjorde glitter rand runt. Ska strax iväg till Hötorget tänkte jag, ska köpa en dörrkrans och mossa som jag tänkt att ha runt ljusen. Slut resultat får ni se sen. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback