FÖRSTA DAGEN PÅ MIN DIET


Så, imorse vaknade jag och insåg att jag är trött på att inte känna mig bekväm i min kropp. Plus att jag vill se tight ut. Förstå mig rätt. Trots väldigt onyttig mat och knappt någon träning på senaste så har jag stått still sen i somras på 74-75 kg. Pendlar där mellan. Mitt mål är att väga 69 kg men jag vill byta ut mitt fladdrande fett till snygga slanka muskler. Så idag börjar utmaningen. Deff diet, ganska så extrem sådan. Den ska jag hålla mig till mellan 8-10 veckor, sedan ska jag utöka träningen och då måste kosten haka på så jag inte kollapsar eller på något vis fårtillbaka min ätstörning jag tidigare haft och beroende av att träna och röra på mig. Till en början ska jag bara hålla kosten, så jag fokuserar inte alls på att träna. Så idag startade jag detta men egentligen räknar jag från och med måndag då det blir lättare med hela veckor så jag utökar det till 1,5 vecka utan fokus på träning. Någon promenad och vardagliga rushen till bussen/tåget på morgonen. Haha. Jag kommer inte ladda upp några bilder under tiden på kroppen utan när halva dieten gått då kommer ni få en bild på hur jag såg ut när jag precis startade med träningen och min viktnedgång, vilket var i december förra året men hoppade det ganska snabbt, har varit till och från men ändå har kroppen förändrats faktiskt. Vrf detta hände var då jag och min träningsbuddy inte gick så bra ihop. Och jag är tyvärr en människa som måste dras till gymmet, och är evigt tacksam efter man tränat klart att jag varit där. 
De jag faktiskt inte får glömma är att jag redan tappat 13 kg, och nej detta är inte lätt att skriva ut. Men jag var väldigt sjuk en period och gick upp 24 kg i 3:an gymnasiet pga fel hotmonbalans i min kropp. Och nu försöker jag fortfarande bli av med dessa kilon. Fy! Men snart så!   Grejen är ju den att jag faktiskt var lite väl smal och vägde för lite för min längd när jag låg på 65-66 kg. Men jsg trivdes faktiskt i den kroppen. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback