HAR DU SEPARERAT? HAR DU SAGT UPP VÄNSKAPEN MED X?


Det ramlar ständigt in frågor om mig och J här på bloggen, om vi separerat eller ej etc etc. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Jag kommer inte prata om mitt privatliv på så sätt här på bloggen, folk kommenterar och skriver "jag är bara nyfiken". Hur jävla nyfiken kan man vara? Vad ger det dig att jag svarar på sådana frågor?! Blir sjukt irriterad. Folk frågar även om jag sagt upp kontakten med vissa vänner och det är också frågor jag inte kommer svara på. Ni måste förstå att ni inte ens ser 40% av mitt liv här på bloggen eller instagram. Jag väljer det jag vill skriva om, jag väljer om jag ska posta tex att jag 2-3 veckor sedan var på en PW med min kompis Sofia. Och ni läsare som trott att vi sagt upp kontakten och gått skilda vägar. Förstår ni nu vad jag menar?!  Ni kommer aldrig få svar på era "jag är bara nyfiken" frågor. 

Lev ditt egna liv och fokusera på det. Skit i mitt privatliv för det tillför endå inget till ditt. 
Min blogg är vinklad på så sätt att den handlar om mig som person och allmän info från min vardag, som mode, skönhet, träning osv.





Kommentarer
Josefine

Haha luuugn i stormen xD jag frågade artigt en fråga och du svarar med det här inlägget?? Har man en blogg kommer man få kommentarer och frågor och om du inte fattar det är det väl dags att sluta blogga! Sluta lek viktig xD

Svar: Hej Josefin. Detta var inte bara riktat mot dig, får dessa frågor dagligen. Men en fråga då, varför var det så viktigt att få ett svar på frågan? En artig fråga? Gräva i någons privatliv. Jag leker inte viktig, är det uppenbarligen då du tar dig tiden att analysera mig och mitt privatliv. Puss hej
Anja Dymkowska

2014-11-24 22:27:33
Josefine

Ja man kan ju jämföra en enkel ja och nej fråga med att gräva i någons privatliv/analysera. Perfekt jämförelse

Svar: Tagga!
Anja Dymkowska

2014-11-24 22:46:34

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback