LUGNET FÖRE STORMEN


Den rubriken beskrev förut de första av mina instagram bilder en fredag kl 21 innan man drog in till stan och dansade natten lång. Nu är det en perfekt rubrik för mina söndagar. Söndagen är den dagen jag faktiskt inte försöker ha så mycket planerat utan det blir oftast en sen frukost efter en morgon pw, häng i soffan, kanske middag hos mamma eller pappa, tvättstuga är typ standard (fast inte idag, det var fullbokat haha). Jag försöker vila upp så mycket som möjligt på söndagar, ladda om batterierna före den sk. stormen. Vilket är måndag-fredag när man verkligen ska vara på tårna nu när man sitter på savedesk och försöker kötta sälj och savea kunder. 

Nu har jag gosar ner mig i den nybäddade sängen, har tänt vaniljdoftande ljus och ska köra min standard kvällsrutin innan jag lägger mig. Kolla sl,ställa larm, lägga på ansiktskräm, nagelbandsolja, läsa alla bloggar, bläddra igenom instagram och sen sova. Tar ett tag att varva ner för mig så detta är helt perfekt sätt enligt mig. Ibland blir det att jag greppar tag i en bok som jag påbörjat 7011 gånger och säger till mig själv "denna gång ska du åtminstone läsa 1 kapitel" men jag tröttar och greppar tag i mobilen och kör  sk. blogg-rundan ist. Mer sådan läsning jag trivs med. 

God natt! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback