2014-09-08


Måndag idag. Ännu en vecka har dragit igång och jag ligger fortfarande hemma och är sjuk... Kan inte träna, kan inte äta, kan inte ha kul. Igår tvingade jag ut mig själv och tog bilen in till stan (jag kan inte ens åka kommunalt, blir anfådd av att gå och jag får absolut inte anstränga mig nu när jag går på min medicin) gick iaf på bio igår. Såg filmen Lucy, måste säga att den var ganska bra men lite för overklig för min smak, annars tycker jag att deb var uppyggd på ett intressant sätt och Scarlet spelade sin roll riktigt bra. Själva handlingen i filmen var väldigt frånagde och intressant, jag är en människa som gillar analysera vilket de gjorde mycket i filmen så den fångade mitt tycke väldigt snabbt. Nu ska jag iväg till läkaren för blodprov, blir bilen idag igen.

CIAO
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback