NYA KRUKOR OCH SKÄRBRÄDA FRÅN MOR


Mamma är så himla gullig nu när jag flyttat till eget. Tyvärr så tar det ett tag innan lägenheten blir aldelles perfekt. Allt kostar så himla mycket. Så hon bidrar med lite små presenter hit och dit. Dekorationskuddar, krukor, filtar/plädar osv. Idag, förhoppningsvis för sista gången, fick jag en ny soffleverans. Tredje soffan i denna lägenhet. Men den är helt perfekt, mamma är på väg hit för att hjälpa mig med soffbenen. Har köpt en Howardsoffa i färgen white linnen- sandvit skulle jag kalla den. Finns på furniturehouse i sergelgången, precis vid entren till NK. Fick även nya krukor till lite kryddor i köket av mamma och nya handdukar och skärbräda. Tack mor ❤️ 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback