SICK OF BEING SICK


Hello there, länge sen jag satte mig ner och skrev en text här. För exakt 1 vecka sedan kom jag hem från Barcelona och fick med mig någon hopplös bakterie som attackerat mina stämband så jag har inte kunnat jobba och legat hemma med högfeber,halsont,hosta,snuva och ingen jävla röst. Energin börjar bli överfull i kroppen men bara jag skulle ner igår och boka tvättstuga tills på söndag så vart jag andfådd av att gå ner och upp 4 våningar. Är jätte svag i kroppen fortfarande helt enkelt. Ska strax iväg till läkaren, sitter för tillfället i badet och försöker bli varm. Fryser konstant. Ni ska få er ett inlägg med massa härliga bilder från Barca. Säger bara en sak- jag MÅSTE tillbaka, är förälskad i den staden trots att människorna (för det mesta tjejer/kvinnor) där är ganska bittra och spydiga. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback