SÖNDAG ÄR INGEN RÖD DAG



Vilken söndag. Sitter för tillfället och tittar på valvakan. Jag har inga problem med att skriva ut vilka jag röstat på, håller helt åt det blåa hållet. Håller tummarna starkt för Moderaterna. Unnar oss unga fullt ut, även egenföretagare samt oss som hade tänkt att bli förmögna. Tidigare idag var jag iväg och handlade hem lite på Ikea osv. Nya dörrhandtag är uppe. Ny taklampa, matta till sovrummet, överkast, kuddar etc. Lägenheten är långt ifrån klar och nöjd är jag ännu inte men det får ta den tid det tar helt enkelt. Inte så mycket jag kan göra åt saken just nu, samlar pengar och hoppas på mina planerade stora köp inom kort. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback