BARCELONA BOKAT OCH KLART


Detta var verkligen något jag behövde. Barcelona i mitten av April. 20 grader och femstjärnigt hotell. Drömmen!
Trots att jag var ute och reste inte så länge sedan, började ju det nya året med en vecka i New York fick det bli  6 behövliga dagar i Spanien. Var där för första gången i mitt liv i slutet av Augusti förra året med mina tjejer. 4 brudar i Barcelona, ah ni kan ju tänka er. Vad som hände i Barca den gången får nog även stanna där. Men bra jäkla trip hade vi. Denna gång har jag valt att lyxa till det med beondet och bokade det fem stjärniga hotellet vid Barceloneta, Pullman Barcelona Skipper Hotel, det blir även mer fokus på shopping, sol och bad, sightseeing och självklart en och annan drink på någon sky bar eller på W.
 
Bjuder på några bilder från den minst sagt stökiga resan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback