DAY OFF FROM WORK



Vilken underbar dag jag haft idag. Imorse storstädade jag lägenheten, sparade badrummet tills imorgon dock haha. Drog på mig varma kläder och ut och knata. 3 varv runt Essingen och 570 kcal mindre. Åt en dunder frukost och åkte iväg och storhandlade. Ska strax dra på mig mina träningskläder och köra rygg, lite magövningar som alla andra dagar och intervaller på gymmet. Älskar att träna sent då det är knappt någon där, slipper man vänta på redskap och maskiner men även trängas. Juste i tisdags var jag hos tandläkaren och polerade de övre tänderna och satte på en glans. Vitare än så här kan de inte bli nu enligt min tandläkare. Haha. Det är en av de viktigaste dakerna enligt mig. Ett fint, vitt leende. 

PUSS 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback