MORNING CARDIO



Det positiva när man inte har ett allt för tidigt arbetspass så pallar jag mig upp ur sängen och kör åtminstone cardio. Jag älskar att köra styrka och cardio efter jobbet. Pumpa slut kroppen och komma hem äta duscha och direkt bädda ner mig i sängen och sova. Men alla är vi olika. Nu har det gått över en månad med träningen och rutinen är där. Är faktiskt ganska stenhård, bara jag flyttar ett gympass kan jag bli lite sur på mig själv. Men 4 st i veckan räcker. Sen vilka dagar det är får jag väl vara lite flexibel på. Men jag är ett kontrollfreak och har jag en planering så håller jag mig starkt till den, därför kan det bli jobbigt att flytta dagar för min del. 
Som jag har 16890 ggr tidigare det ä ju kosten som är A och O det vet vi alla. Håller du kosten och hamnar enligt ditt upplägg på minus i kaloriintaget under dagen är det bra och så träning till det. Then you have nice and long lasting results. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback